Що
впливає на тематичне оцінювання
1. Усвідомлена робота
на уроці і дома
2. Уміння сприймати
інформацію з різних джерел і відтворювати її
3. Здатність працювати
в команді, знаходити і обробляти інформацію
4. Уміння висловлювати
і обґрунтовувати свої думки
5. Здатність оцінити
якість своєї роботи
Всі оцінки, отримані
протягом вивчення теми за всі види робіт, впливають на тематичне оцінювання.
Роботу
в команді пропонуємо оцінювати вербально, звертаючи увагу на:
·
Активність
·
Наполегливість
·
Вміння
працювати в команді
·
Креативність
·
Уміння
вислуховувати думки інших
·
Бажання пропонувати власні ідеї та аргументовано їх
відстоювати
·
Вміння
допомагати іншим учасникам команди
·
Вміння
проаналізувати завдання
·
Уміння
із створених варіантів вирішення проблеми виокремити оптимальний варіант
·
Вміння
взяти на себе відповідальність за обраний варіант розв’язання завдання
·
Повага
до думок і дій інших членів команди
·
Уміння
адекватно реагувати на зауваження і критику
·
Уміння
підтримувати позитивний клімат в команді
·
Уміння
помічати і не залишати поза увагою цінні ідеї та думки
·
Бажання
презентувати роботу команди
·
Культура
спілкування в команді
Рівень навчальних досягнень
|
Характеристика навчальних досягнень
ліцеїстів
|
Бали
|
І
|
Усвідомлює
відповідальність про власне навчання, знає правила техніки безпеки
життєдіяльності; пригадує тему попереднього уроку
|
1
|
Враховує
культурні особливості співрозмовників, дотримується етики спілкування і
взаємодії у соціумі. Називає основні поняття, орієнтується в термінології
|
2
|
|
Розпізнає
і називає об’єкти, формули, фігури, умовні позначення. Повторює почуте,
прочитане
|
3
|
|
ІІ
|
Частково,
з допомогою учасників освітнього процесу відтворює основні визначення,
правила (формулювання тверджень)
|
4
|
Може
відтворити значну частину навчального
матеріалу,
має стійкі навички виконання елементарних дій
|
5
|
|
Може
стисло викласти свої думки з теми; пояснює основні поняття. Уміє виконувати
просте навчальне завдання
|
6
|
|
ІІІ
|
Відтворює
матеріал попереднього уроку з частковим обґрунтуванням основних положень,
виявляє допитливість. Уміє застосовувати навчальний матеріал у стандартних
ситуаціях
|
7
|
Пояснює
матеріал теми, допускаючи незначні помилки, неточності; виявляє
наполегливість. Самостійно визначає спосіб вирішення навчального завдання
|
8
|
|
Знає
і розуміє поняття, обґрунтовує і наводить приклади, вміє мотивувати себе до
навчальної діяльності. Вільно володіє навчальним матеріалом і застосовує
знання на практиці. Самостійно знаходить і виправляє допущені помилки
|
9
|
|
IV
|
Застосовує
теоретичні знання для розв’язування типових завдань з їхобґрунтуванням;грамотно
і логічно висловлює думку. Робить висновки і узагальнення
|
10
|
Застосовує
теоретичні знання для розв’язування нестандартних завдань з обґрунтуванням
дій, аргументує і веде діалог. Оцінює результати власної діяльності.
|
11
|
|
Застосовує
теоретичні знання для розв’язування стандартних і нестандартних завдань;творчо
їх використовує у процесі продуктивної діяльності; висловлює свою думку, обґрунтовує її. Усвідомлює необхідність
навчання протягом усього життя
|
12
|
Рівень навчальних досягнень
|
Характеристика навчальних досягнень
ліцеїстів
|
Бали
|
І
|
Розпізнає
окремі об’єкти, явища і факти. Дотримується правил техніки безпеки
життєдіяльності
|
1
|
З
допомогою учасників освітнього процесу опановує засоби діяльності
|
2
|
|
Має
фрагментарні знання незначного загального обсягу за відсутності сформованих
умінь і навичок. Потребує допомоги
|
3
|
|
ІІ
|
Організовує
свою діяльність, виконує елементарне завдання за зразком
|
4
|
Застосовує
засоби планування для своєї діяльності. Послуговується технологічними
пристроями
|
5
|
|
Співпрацює
з членами соціуму, може пояснити, продемонструвати об’єкти, процеси, ідеї вирішення
питання (завдання). Має стійкі навички виконання основних дій
|
6
|
|
ІІІ
|
Розв’язує
комбіновані завдання за схемою без достатніх пояснень, самостійно виправляє
вказані помилки
|
7
|
Розв’язує
комбіновані завдання, частково аргументуючи етапи розв’язання. Долає
перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу
|
8
|
|
Розв’язує
комбіновані завдання;грамотно, логічно структурує і опрацьовує дані
|
9
|
|
IV
|
Застосовує
набуті вміння і навички для
розв’язування типових завдань з їх обґрунтуванням; грамотно і логічно
висловлює думку
|
10
|
Має
гнучкі знання в межах вимог навчальної програми. Розв’язує нестандартні
завдання, пропонуючи різні способи. Оцінює результати власної діяльності.
|
11
|
|
Осмислено
використовує набуті стійкі, системні вміння
і навички для розв’язування стандартних і нестандартних завдань;
творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності; висловлює свою
думку, обґрунтовує її. Усвідомлює необхідність навчання протягом усього життя
|
12
|
Оцінювання
усних відповідей на етапі узагальнення і систематизації набутих знань
Рівень навчальних досягнень
|
Характеристика навчальних досягнень
ліцеїстів
|
Бали
|
І
|
Знає
і виконує правила техніки безпеки життєдіяльності; пригадує матеріал теми,знає
деякі визначення, терміни і об’єкти
|
1
|
Може
фрагментарно відтворити інформацію про окремі об’єкти, явища і факти
|
2
|
|
Має
знання незначного загального обсягу за відсутності сформованих умінь і
навичок. З допомогою вчителя виконує елементарні завдання
|
3
|
|
ІІ
|
Застосовує
набуті знання для розв’язування типових завдань; може з допомогою учасників
освітнього процесу відтворити частину навчального матеріалу
|
4
|
Самостійно,
з помилками і неточностями дає визначення. Має стійкі навички виконання
елементарних дій з опрацювання даних
|
5
|
|
Розуміє
та розрізняє типи об’єктів і процесів для розв’язування завдань. Розв’язує
типові завдання на одну дію.
|
6
|
|
ІІІ
|
Розв’язує
вправи, що передбачають декілька кроків із застосування фактів, формул,
теорем, законів, понять з теми. Уміє виконувати навчальні завдання,
передбачені програмою
|
7
|
Вміє
здійснювати поділ об’єкта на складові, знаходити спільні риси або різницю між
ними. Намагається аналізувати, встановлювати зв’язки.
|
8
|
|
Використовує
типи об’єктів та процесів для розв’язування завдань із різних предметних
галузей. Уміє аналізувати та систематизувати інформацію. Використовує
додаткові засоби для пошуку потрібної інформації.
|
9
|
|
IV
|
Розв’язує
завдання з обґрунтуванням своїх дій, пропонує різні методи і підходи,
розв’язує завдання з логічним навантаженням, що відповідають вимогам
державної програми у повному обсязі
|
10
|
Володіє
системними знаннями з предмета і оцінює результати своєї роботи. Планує і
проводить навчальні дослідження (експерименти) та оцінює результати власної діяльності.
|
11
|
|
Створює
моделі об’єктів та процесів для розв’язування завдань. Аргументує свої
міркування посилаючись на факти з різних предметних галузей.
|
12
|
Оцінювання
письмових робіт на етапі контролю знань, умінь і навичок ліцеїстів у форматі
ЗНО
№
|
Тип завдань
|
Характеристика та вимоги до виконання
завдань
|
Максимальна кількість балів
|
1
|
Тестові
завдання, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з групи
запропонованих варіантів відповідей
|
Завдання з
однією правильною відповіддю складається з умови та чотирьох - п’яти варіантів
вибору, один з яких правильний, а решта – дистрактори
|
1
|
2
|
Завдання
на встановлення відповідності (логічних пар) між елементами двох списків
|
Завдання на відповідність. За кожну
правильну відповідь виставляється 1 бал
|
Залежно від кількості логічних пар
|
3
|
Структуроване
завдання з короткою відповіддю у вигляді числа
|
Завдання з
короткою відповіддю у вигляді числа, яке записується в бланк десятковими
дробами з позначеним місцем для коми. Відповідь до кожної з частин
структурованого завдання оцінюється 0 або 1 балом. Якщо зазначено обидві
неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учень одержує 0 балів.
|
2
|
| |||
4
|
Завдання з розгорнутою відповіддю
|
Розв’язання
повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії
та пояснення, зробити посилання на факти, з яких випливає те чи інше
твердження. Якщо є потреба, до розв’язання необхідно зробити рисунок. Основні
складові для отримання балів: правильна відповідь при наявності записів і
обґрунтовані дії (6 балів); правильна відповідь при наявності записів, що
містять недостатньо обґрунтовані дії (5 балів); правильна відповідь при
наявності записів, що містять неточності (4 бали); правильна відповідь при
наявності помилок, або відсутності обґрунтувань (3 бали); неправильна
відповідь, але запис свідчить про правильний хід думок (2 бали); частковий
розв’язок або часткова відповідь (1 бал).
|
6
|
Оцінка за 12
бальною шкалою обчислюється у відповідності до відсотку виконаних завдань
оцінка
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
%
|
0
- 8,2
|
8,3
-16,6
|
16,7
-24,9
|
25
-33,2
|
33,3
-41,5
|
41,6
-49,9
|
50
-58,2
|
58,3
-66,5
|
66,6
-74,9
|
75
-83,2
|
83,3
- 91,5
|
91,6
-100
|
Немає коментарів:
Дописати коментар