Шаблони формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти


ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПО РІВНЯХ

Низький рівень – відтворення
Старайся, будь уважним, говори чіткіше; ти здатний на краще – в тебе все вийде.

Середній рівень – розуміння сприйнятого
Досить добре, значно краще, мені сподобалась твоя відповідь.

Достатній рівень – застосування знань
Вітаю – це те, що треба: ти грамотно висловлюєшся; чудово – ти молодець.

Високий рівень – виявлення творчих здібностей
Твоя відповідь бездоганна, ти креативно мислиш та грамотно висловлюєшся.

Таблиця ЗХД до теми «Трикутники»
(Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався (-лася))
На початку вивчення теми учні заповнюють перші два стовпці таблиці, після завершення – третій. Потім порівнюють зміст стовпців таблиці (можна використовувати як в роздрукованому вигляді, так і в електронному)

Що я знаю про трикутники?
Що я хочу дізнатися про трикутники?
Що я дізнався (-лася) про трикутники?




























Індивідуальна картка навчального поступу учня

Ім’я учня_____________________________________

++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Ціль / уміння
дата
дата
дата
дата
Відповідає на питання «так/ні»
+
+
++
++
Відповідає на спеціальні питання
!
V
V
+
Взаємодіє з іншими









Контрольний список для обговорень. Старші класи
Контрольний список використовується вчителями  для оцінювання навичок ведення дискусій учнями старших класів (в процесі виконання спільного завдання чи роботи над проектом)

Дати спостереження
Коментарі
Постійно/ Іноді/ Рідко
Учень привносить в дискусію достатньо власного досвіду та власних ідей



Учень обговорює з ентузіазмом без монополізації дискусії



Учню подобається обговорювати



Учень спонукає однокласників до обговорення



Учень використовує вдалу аргументацію для відповіді на  протилежні ідеї



Учень вдумливо працює з коментарями та зауваженнями інших



Учень шукає точки/області  згоди з протилежними точками зору



Учень вдало використовує гумор при відповіді на протилежні думки



Учень демонструє залучення до обговорення через відповідну мову тіла



Учень використовує надійну інформацію для підтримки своїх доказів



Учень ставиться до критики своїх думок з повагою



Учень змінює свою думку за необхідності



Учень підсумовує і перефразує коментарі інших



Учень виконує правила для дискусій, встановлені в класі



Учень розмірковує над коментарями однокласників




Форма оцінювання командної роботи. Середні класи
Учні використовують цю форму , щоб оцінити свої вміння співпрацювати з іншими

4
3
2
1
Управління власним навчанням
Я беру вдумливу, активну роль у моєму власному навчанні. Я щоденно роблю виклик собі, тому я можу зробити все можливе для успіху  групи. Я постійно демонструю щире бажання вчитися і ділитися своїми ідеями з моїми однокласниками.
Я зазвичай беру активну роль у моєму власному навчанні, тому я можу зробити все можливе для успіху  групи. Я часто ділюся своїми ідеями і ставлю запитання однокласникам.
Я іноді беру активну роль у моєму власному навчанні. Я іноді ділюся своїми ідеями і ставлю запитання однокласникам.
Я рідко  беру активну роль у моєму власному навчанні. Я часто не беру участь у спільному обговоренні і діяльності. Я рідко ділюся моїми ідеями і ставлю запитання однокласникам.
Виконання завдань
Я завжди вдумливо виконую  повністю  мої завдання, і я готовий внести свій вклад в роботу групи. Моя робота показує, що в мене є велике прагнення до навчання.
Я виконую  мої завдання, і я готовий внести свій вклад в роботу групи.
Я, напевне, потребую нагадування, щоб виконувати завдання, щоб група не чекала мене і я маю збільшити мій вклад у роботу групи. 
Я не завершую мої завдання, і я не завжди готовий внести свій вклад в роботу групи.  мені постійно потрібно нагадувати про виконання завдання.
Участь в обговореннях
Я ініціюю обговорення, ставлю важливі питання, і виступаю в якості лідера в групі.

Я регулярно беру участь в  обговореннях, висловлюю свої ідеї, ставлю важливі запитання і аргументую свою точку зору.
Я іноді  беру участь в  обговореннях, але рідко висловлюю свої ідеї, ставлю важливі запитання і аргументую свою точку зору.
Я не  беру участь в  обговореннях.
Активне спілкування
Я відстоюю аргументами  мої думки та ідеї. Я також уважно слухаю інших.
 Я ділюся своїми думками і ідеями. Я слухаю моїх однолітків з повагою.
Я рідко ділюся своїми думками і ідеями. Я вислуховую моїх однолітків.
Я не ділюся своїми думками і ідеями. Я рідко вислуховую моїх однолітків, або не толерантно ставлюся до ідей інших учасників.


Немає коментарів:

Дописати коментар