ВЕРБАЛЬНЕ
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПО РІВНЯХ
Низький
рівень – відтворення
Старайся, будь уважним, говори чіткіше; ти здатний на
краще – в тебе все вийде.
Середній
рівень – розуміння сприйнятого
Досить добре, значно краще, мені сподобалась твоя
відповідь.
Достатній
рівень – застосування знань
Вітаю – це те, що треба: ти грамотно висловлюєшся;
чудово – ти молодець.
Високий
рівень – виявлення творчих здібностей
Твоя відповідь бездоганна, ти креативно мислиш та
грамотно висловлюєшся.
Таблиця ЗХД до теми «Трикутники»
(Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався
(-лася))
На початку
вивчення теми учні заповнюють перші два стовпці таблиці, після завершення –
третій. Потім порівнюють зміст стовпців таблиці (можна використовувати як в
роздрукованому вигляді, так і в електронному)
Що я знаю про трикутники?
|
Що я хочу дізнатися про трикутники?
|
Що я дізнався (-лася) про трикутники?
|
Індивідуальна картка навчального поступу учня
Ім’я учня_____________________________________
++ має значні успіхи;
+ демонструє
помітний прогрес
V досягає
результату з допомогою вчителя;
! потребує
значної уваги і допомоги
|
||||
Ціль / уміння
|
дата
|
дата
|
дата
|
дата
|
Відповідає на
питання «так/ні»
|
+
|
+
|
++
|
++
|
Відповідає на
спеціальні питання
|
!
|
V
|
V
|
+
|
Взаємодіє з
іншими
|
Контрольний список для обговорень. Старші класи
Контрольний список використовується
вчителями для оцінювання навичок ведення
дискусій учнями старших класів (в процесі виконання спільного завдання чи
роботи над проектом)
Дати
спостереження
|
Коментарі
|
Постійно/ Іноді/ Рідко
|
|
Учень привносить в дискусію достатньо
власного досвіду та власних ідей
|
|||
Учень обговорює з ентузіазмом без
монополізації дискусії
|
|||
Учню подобається обговорювати
|
|||
Учень спонукає однокласників до обговорення
|
|||
Учень використовує вдалу аргументацію для
відповіді на протилежні ідеї
|
|||
Учень вдумливо працює з коментарями та
зауваженнями інших
|
|||
Учень шукає точки/області згоди з протилежними точками зору
|
|||
Учень вдало використовує гумор при відповіді
на протилежні думки
|
|||
Учень демонструє залучення до обговорення
через відповідну мову тіла
|
|||
Учень використовує надійну інформацію для
підтримки своїх доказів
|
|||
Учень ставиться до критики своїх думок з
повагою
|
|||
Учень змінює свою думку за необхідності
|
|||
Учень підсумовує і перефразує коментарі
інших
|
|||
Учень виконує правила для дискусій,
встановлені в класі
|
|||
Учень розмірковує над коментарями однокласників
|
Форма оцінювання командної
роботи. Середні класи
Учні використовують цю форму , щоб оцінити
свої вміння співпрацювати з іншими
4
|
3
|
2
|
1
|
|
Управління власним навчанням
|
Я беру вдумливу, активну роль у
моєму власному навчанні. Я щоденно роблю виклик собі, тому я можу зробити все
можливе для успіху групи. Я постійно
демонструю щире бажання вчитися і ділитися своїми ідеями з моїми однокласниками.
|
Я зазвичай беру активну роль у моєму
власному навчанні, тому я можу зробити все можливе для успіху групи. Я часто ділюся своїми ідеями і
ставлю запитання однокласникам.
|
Я іноді беру активну роль у моєму
власному навчанні. Я іноді ділюся своїми ідеями і ставлю запитання
однокласникам.
|
Я рідко беру активну роль у моєму власному
навчанні. Я часто не беру участь у спільному обговоренні і діяльності. Я
рідко ділюся моїми ідеями і ставлю запитання однокласникам.
|
Виконання завдань
|
Я завжди вдумливо виконую повністю
мої завдання, і я готовий внести свій вклад в роботу групи. Моя робота
показує, що в мене є велике прагнення до навчання.
|
Я виконую мої завдання, і я готовий внести свій вклад
в роботу групи.
|
Я, напевне, потребую нагадування,
щоб виконувати завдання, щоб група не чекала мене і я маю збільшити мій вклад
у роботу групи.
|
Я не завершую мої завдання, і я не
завжди готовий внести свій вклад в роботу групи. мені постійно потрібно нагадувати про
виконання завдання.
|
Участь в обговореннях
|
Я ініціюю обговорення, ставлю
важливі питання, і виступаю в якості лідера в групі.
|
Я регулярно беру участь в обговореннях, висловлюю свої ідеї, ставлю
важливі запитання і аргументую свою точку зору.
|
Я іноді беру участь в обговореннях, але рідко висловлюю свої
ідеї, ставлю важливі запитання і аргументую свою точку зору.
|
Я не
беру участь в обговореннях.
|
Активне спілкування
|
Я відстоюю аргументами мої думки та ідеї. Я також уважно слухаю
інших.
|
Я ділюся своїми думками і ідеями. Я слухаю
моїх однолітків з повагою.
|
Я рідко ділюся своїми думками і
ідеями. Я вислуховую моїх однолітків.
|
Я не ділюся своїми думками і ідеями.
Я рідко вислуховую моїх однолітків, або не толерантно ставлюся до ідей інших
учасників.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар